REVIEW | BLACK IS THE NEW BLACK

by - 21:36


 Sí, pasé frío haciendo estas fotos.
Pero mereció la pena ¡porque me encantan!
Este body era otra de mis opciones para Nochevieja, pero finalmente me decanté por otro look que pronto os enseñaré. De todas formas, aunque no fue el escogido para esta ocasión, sé que le voy a dar mucho uso en verano porque me encanta su forma y el negro tiene miles de combinaciones.

¿Como ha empezado vuestra semana?
Espero que ¡a tope!

FELIZ LUNES

- stylish patterns -

Yes, I was cold doing these photos.
But it was worth it because I love them!
This bodysuit was another of my options for New Year's Eve, but I finally opted for another look that I will soon show you. Anyway, although he was not chosen for this occasion, I know that I will give it a lot of use in summer because I love his shape and black has thousands of combinations.

How has your week started?
I hope that on fire!

HAPPY MONDAY

You May Also Like

10 comentarios

  1. Qué guapa! Me encanta cómo te queda.
    Espero tu opinión en mi último post, besitos!

    ResponderEliminar
  2. Una selección estupenda ! Se ve todo precioso! Buenas noches! 💓💓💓

    ResponderEliminar
  3. Cold or not you look stunning! :)
    Have a good day
    fiftyshadesfashion.com

    ResponderEliminar
  4. отличные фото

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Me encanta la forma que tiene ese body y lo bien que te sienta guapa, ¡feliz día!


    www.luciagallegoblog.com

    ResponderEliminar
  6. Olá
    Tudo bem?
    Adorei a postagem, eu amo pretinho e sempre bem vindo e elegante em qualquer ocasião.

    Beijos da Kah
    Blog Mundo da Kah
    Canal Blog Mundo da Kah
    Instagram

    ResponderEliminar
  7. It really is great and looks beautiful on you.

    ResponderEliminar
  8. I love black- it's a classic- you look so stunning with this ruffle one armed top

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...